אנרכיה באוניברסיטת קולומביה: המשטרה פרצה ועצרה עשרות

    חדשות קול חי No Comments on אנרכיה באוניברסיטת קולומביה: המשטרה פרצה ועצרה עשרות

    המחאות האנטישמיות בארה"ב: שוטרים נכנסו לאוניברסיטת קולומביה לפנות את המפגינים שמתבצרים באחד המבנים בקמפוס. הנהלת אוניברסיטת קולומביה הודיעה לתלמידים והמרצים להימנע מהגעה לאוניברסיטה, הרחובות הסמוכים נחסמו וכוחות משטרה רבים הגיעו לאזור. אתמול הודיעה ההנהלה כי הכניסה לקמפוס תתאפשר רק לסטודנטים שגרים במעונות ולמספר מצומצם של חברי סגל

    צילום: גיל זוסמן
    21:05
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' רון-טל נגד דברי גלנט: "זה מחליש אותנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחלון הקומה השנייה: שוטרים נכנסו הלילה לאוניברסיטת קולומביה לפנות את המפגינים האנטישמים שהתבצרו באחד המבנים בקמפוס, עשרות רבות נעצרו. ההנהלה הודיעה לתלמידים והמרצים להימנע מהגעה למתחם, הרחובות הסמוכים נחסמו וכוחות משטרה רבים הגיעו לאזור והודיעו שיישארו במקום עד לסיום הלימודים.

    רק אמש הודיעה הנהלת המוסד האקדמאי שתשעה ואף תסלק את מי שלא יתפנה מהמבנה.
    במשטרה נערכים לפריצה למבנה | צילום: גיל זוסמן

     

    הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הגיב למהומות באוניברסיטה ואמר: "אנשים צריכים לכבד את החוק והסדר במדינה הזו. הם לא מכבדים את זה יותר. ארצות הברית, ברחבי העולם, לא מכבדת יותר – ואנחנו צריכים להחזיר את הכבוד הזה ממדינות אחרות במהירות".

    וכך נראית הפריצה לבניין האוניברסיטה – מתוך המבנה בו התבצרו הסטודנטים האנטישמים. כאמור, רק הלילה נעצרו שם למעלה ממאה, על ידי משטרת ניו יורק • צפו

     

    מהנהלת האוניברסיטה נמסר בתגובה לבקשת המשטרה לפנות את המפגינים: "קצת אחרי 21:00 הערב, משטרת ניו יורק הגיעה לקמפוס לבקשת האוניברסיטה. החלטה זו התקבלה כדי להחזיר את הביטחון והסדר לקהילה שלנו. אנו מצטערים שהמפגינים בחרו להסלים את המצב באמצעות מעשיהם. לא נסכן את בטיחות הקהילה שלנו. אנו מאמינים כי הקבוצה שפרצה לבניין מנוהלת על ידי אנשים שאינם קשורים לאוניברסיטה. צמצמנו מאוד את מספר האנשים בקמפוס. במהלך היום, עדכנו את הקהילה שלנו לגבי הגישה לבנייני הקמפוס, ונמשיך לעשות זאת במהלך הימים הקרובים"

     

     



    0 תגובות